6 veckor är nu över!

 
ÄNTLIGEN!
Idag fick vi ÄNTLIGEN ta av Hampus skenan.
Lyckan i den pojkens ögon när han insåg att vi inte skulle ta på den igen.
Han låg på soffan och sprattlade som en tok samtidigt som han jollrade och skrattade.
Mammas lilla prins.
6 veckor är nu över men han är inte frisk förklarad.
Vi inväntar en kallelse till när han är 5 månader.
Så efter de undersökningarna vet vi mer.
Men vi har hoppet uppe.
Sist såg de bra ut.
 
Vi inledde dagen med att fira.
De gjorde vi genom att åka och plocka jordgubbar.
Det blev varmt men Hampus sov sig genom större delen av tiden.
Minnea där emot åt sig genom tiden i jordgubbslandet.
Hon verkligen älskar jordgubbar så detta va ju rena himmelriket.
 
 
 
 
Tur jag har vanish hemma för jordgubbsfläckarna på kläderna är inte att leka med 
HAHAHAHA!
Men skitiga barn är lyckliga barn. 
Anita på BVC bara log när vi kom.
Jag svettig, Hampus hungrig och Minnea helt fläckig.
Så kan de gå när man kommer direkt från jordgubbarna.
Men vi va lite tidiga så Hampus hann få mat.
Minnea fick mellis.
Och jag hann sluta svettas.
Så allt i sin ordning och besöket gick kanon bra.
Han växer så de knakar.
Vi avslutade dagen i Kolbäck med lek och jordgubbsfika hos Penny och Juni. 
Så jag fick med mig mycket trötta men nöjda barn hem. Minnea pratade och skrattade halva vägen men sen slocknade hon. 
Pluttan.
Imorgon åker vi och badar en stund.
Så nu checkar denna trötta mamma ut för idag.
 
 

Kommentera här: