Nytt jobb är alltid så nervöst.

Tänk att nytt jobb alltid ska vara så nervöst. 
Jag brukar ha svårt att sova kvällen innan men inte inatt.
Jag somnade ganska så fort och kom upp riktigt bra imorse.
Klart de är segt efter nästan 3år hemma.
Men jag kom upp medans övriga i familjen låg och sov.
Tog mig en dusch och hann göra mig klar innan jag gick in och väckte barnen.
Hann även dricka lite kaffe.
Daniel hjälpte till när han kom upp och vi hade en riktigt mysig morgon utan stress, skrik och gap.
Så underbart!! 

Kom i tid till jobbet och kände mig hyfsat på banan.
Rundvandring och sen lite medlyssning och då kom nervositeten.
Inte för att jag skulle göra annat än att lyssna men ändå stressar jag upp mig och tankarna om när man själv ska sitta där på mitt första pass själv.
"Shit va jag kommer göra bort mig!"
"Tänk om jag inte klarar det här!"
Ja ni vet vad jag menar.
Men sen under dagen så insåg jag att ja jag kommer vara ny.
Ja de kommer vara mycket
Men framför allt.
Ja jag kommer klara av de, bara jag har is i magen och låter de ta tid innan jag är inne i det. 
Så summa summasumarum av dag 1 är över förväntan.

(null)

Nu är jag så taggad på resten av utbildningen som pågår i 2 veckor. 

Lets do this!!


Kommentera här: