**

Jaha hur ska jag sammanfatta den här dagen då?
Jo vi börjar från början.
Vaknade vid halv tolv kanske (eller vad vet jag tittade inte på klockan).
Tog de lite lungt framför TV:en när Pär ringde för att tala om att han hade lånat ett släp.
Tro de eller ej men glad vart man för då kunde vi slänga bort Jannes fåtölj som bara var i vägen.
Så iväg till återbruket så vi vart av med den.
Sen skulle vi handla också...
Två affärer vart de att åka till.
Vart lite handlat som katt mat, mjölk å lite till.
Sen tillbaka till Haga och in i duschen.
Sen gick de upp ett ljus för mig och de var ju att jag var tvungen att åka hem idag..
Hmmm så fort som attan ringde jag min far innan han hann hem från jobbet å med min tur så va han kvar.
Han kom och hämtade mig vid fyra.
Men inte nog med de jag pratade med honom 2 minuter innan han sätter sig i bilen för att färdas från Finnsläten till Haga.
Ja inte är de långt heller men lagom vid rondellen vi BK så glömmer han mig!!!
HUR kan de gå till!!!?
Ja de vet vi inte men han kom på de å vände när han nästan var framme vid COOP FORUM (OBS).
Och dum/snäll som han är så berättar han de för mig. (ler)
Så var de dags å handla igen (lite trött på att handla men okej ställer upp för min gamle far).
Sen hem och till min glädje så var maten klar (för om ni inte lagt märke till de så hade jag inte ätit tidigare).
De va fiskbullar och potatis som mamma lagat.
Inget går upp mot mammas mat kom jag underfund med när jag åt.
Efter maten var de städa å tvätta som gällde.
trodde de aldrig skulle bli klart men efter 1½ timme va de det.
Sen vart de TV kväll med mamma (för pappa tittade på andra TV:en).
Hon gjorde poppcorn till oss och de va super gott.
Vi tittade på två avsnitt av "två och en halv män" .
Man får sig några skratt.
Men efter de så va de MITT bästa program på TV.
SVERIGES VÄRSTA BILFÖRARE !!
Jag kan bara inte missa de för jag tycker de kan va så roligt att titta på!
och nu när de är slut blir de att kika runt på nätet och sen dra täcket över sig och sova.
Ja bättre än så blir de inte.
Men jag deppar inte för de, för imorgon är en ny dag!

Tjingeling så länge å sov så gott!

Kommentera här: