Färg dag!!

Dagen började med att jag vaknade av att pappa kom in å fråga om jag skulle med och titta på tapeter..
Och självklart skulle jag de..
Vi va först till Rusta sen K-ruta, sen Bauhaus (eller hur de tavas hahaha) och sist Runes färger.
Hitta inget på Rusta, inget på K-ruta, men på Bauhaus hitta jag till alla väggar utom min fundvägg.
Så vi gick till kassan och skulle betala.
Då sa Patrik (han i kassan hete så) "Idag är de 10% på allt ni köper med bauhaus kortet"
Men vi hade ju inget sånt så då ville min mor å far ha ett bara sådär..
Ja ja tänkte jag ta ett sånt då.
Så Patrik (alltså i kssan) han började förklara hur de gick till å ha ett sånt kort.
Och allvarligt talat jag fattade nadaaa av vad han sa (jag såg att munnen rörde sig och att de kom ljud mer än så förstog jag inte)..
Ja men min mor å far skulle ha ett och de skulle stå på mammsen.
"Ja då va de dags å skriva autografer" sa grabben i kassan..
"Vill du ha min med??" Frågade jag.
Och då svarade han "bara om du också skaffar ett".
Men de vill jag ju inte!!
Ja hur som hellst när de va klart sprang jag som en vilsen höna inne på Runes färger..
Men tillslut hittade jag tapeten jag ville ha på min fondvägg.
Det var så klart en beställnings vara så de tar ju 3 dagar innan de kommer.
Men de gör inget..
Så när de va klart var de hem igen.
Vi åt lite mat och sen var de att tvätta lister och måla dom som gällde..
väl klar med de så tänkte jag ta de lungt vid datan ikväll men så blir de nog inte..
Ska nog iväg på äventyr senare men ska först färga håret och fixa mig innan de.
Så vi får se om jag orkar.
Ja nötter finns de gott om på den här planeten som vi lever på(JORDEN ALLTSÅ, för er som inte vet eller tror vi lever på nån annan planet).
man behöver ju bara logga in på msn eller så så visar som sig snabbt.
Inte direkt nångon sällsynt art de där nötterna.
Och tyvär måste man stå ut med dom ändå..
Ja ja nu ska jag inte sita här och spilla mer tid nu ska jag färga håret å se om jag orkar mig ut i vida världen.
Bort från skogen och vidare till.... Ja de får vi se.

Hej hopp gummi plopp :)



Kommentera här: