Ingen bra dag...

Jaha ja så va man här igen då trevligt trevligt.
Ja jo jag stck iväg igår på äventyr efter jag färgat håret.
Är riktigt nöjd med resultatet!!



Så nu är de mörkbrunt istället för rött..
Ja vaknde i morse med världens kramper i magen.
Har inte haft de på länge så trodde de va över men icke sa nicke.
Så när jag kom hem sen så la jag mig för att sova en stund..
Vaknade upp efter ett tag men hjälpte inte hade fortfarande ont..
Suck tänkte jag men men måste ju göra nånting.
Så jag hjälpte min mor å tapetsera lite..
När en vägg var klar så tog vi kväller vilket va skönt eftersom jag va helt slut.
La mig för att små titta lite på en film på datan medans jag väntade på att Beck skulle börja.
Trodde de va dags för Beck så jag upp ur sängen och ut till mamma, men då visade det sig att klockan bara var kvart i åtta så jag fick vackert vänta en stund till för de sa mamma!
Ja ja tillbaka till sängen för att titta vidare på filmen som va där somnade till å vaknade precis i tid för att göra poppcorn och titta på Beck.
Efter de så ringde jag en sväng till Ella och slängde några ord (inga visdoms ord de blir det aldrig när man pratar med henne)..
Så nu ligger man i sängen igen (de va väl en väldans människa till att ligga i sängen tänker ni säkert och ja tänk för att jag är de va!)
Ja pappa om du läser de här så tänker du säkert: "de är inget ovanligt".
Neh får väl hålla med lite om de men så mycket som han får de att låta att jag sover, så är de faktist inte!
Tycker jag ja!
Nehepp nu får de va färdigskrivet för idag.

Hörs en annan dag!!

So long!

Kommentera här: