Ledig idag !!

Då va de dags igen då för att blogga lite.. (heter de så ??)
Ja ja i alla fall så var jag ledig idag vilket var ganska skönt..
Tog en lite sovmorgon innan jag gick upp och gjorde mig klar.
Tog en dusch, pillade naveln, sminkade mig, och tog på mig kläder eller gjorde jag de innan jag sminkade mig?
Aaaah skit samma vilken ordning gjorde de iaf.
Sen tog jag mig till Skultuna för att ta bussen därifrån till Västerås.
Skulle nämligen hem till min syster för att möta upp henne och Theo (vi skulle ner på stan).
På vägen in med bussen så ringde jag till Mogge han va på G till sina föräldrar så dom hadde fullt upp å handla å greja.
Vi snackade en stund (vilket va väldigt trevligt som vanligt) om en hel del. (vad säger jag inte hahaha).
Väl nere på stan var jag tvungen att gå och äta och självklart följde syster och systerson med..
Vi hamnade på Gränden åt en buagette med sakgenröra med lite pasta på sidan.. MMMMM säger jag bara.
(åååh nu kurrar magen känner jag hahaha passande)
När vi ätit upp vad de Theos tur och äta så han fick välling i flaska som moster (alltså jag) gav.
Och efter det så var de kaffe dags för mig och min syster.
Sen gick vi vidare..
Hamnade på H&M där jag hittade ett par jeans som jag köpte.
Har inte haft några i garderoben på flera år så lite glad är man för de..
Vi hittade också kläder åt Theo han fick en jacka, skor, och underbyxor .
Vi passade på att prova kepsar på han och han vart så söt så man vart tår öggd.
Sen tog jag bussen tillbaka till Skuttlunda vid kvart i sju för mamma skulle plocka upp mig kvart över..
väl hemma så har jag och pappa fixat med datan och tittat på hockey (kunde ju inte gå på VIK matchen) de va AIK - Leksand..
Och mitt i allt så filmade dom kronprinsessans kille (vad han heter kommer jag inte ihåg) så han va tydligen där.
Coolt med lite onödigt vetande eller??
Datan fixad och allt är klart ja då återstår bara en sak....
Sängen..
Ja de låter som en bra idé!!

Nattis nattis på er!!

Haodi!

Kommentera här: