Stockholm here I come!

Så var dagen kommen, den dagen jag åker till Sthlm.
Har längtat väldigt mycket..
Ska bli skönt att komma bort.
'Men inna jag åker ikväll är de massa som ska göras..
Tvätta, städa, tvätta fönster, duscha och fixa mig..
Ja de är en hel del..
Så vad har jag gjort hitills då??
Jo jag har tvättat (en maskin), tvätta fönster, städningen är halvvägs..
Så de kan sammanfattas med att jag kommit halv vägs.
Dukitgt av mig tycker jag..
Men jag har ju den biten som tar längst tid kvar...
MIG SJÄLV!!
Men men jag hinner nog med de med ska ni se hahaha!
Jag är ju inte lika seg som andra jag känner som kan hålla på i timmar (nämner inga namn)..
Nu lyssnar jag på musik och har en paus framför datan så passar på å lägga in ett inlägg.
Det blir väl inte så mycket av med de nu när jag inte ska vara hemma.
Kom och tänka på en sak nu jag skulle ringa min far på hans jobb telefon idag..
Ja jag slog nummret och signalerna gick..
Jag hör hur någon svarar men till min förvåning var de inte PAPPA.
Det v ar en annan kille i andra änden.
Killen: "Ja de är...."
Jag: "jaha eeeeh då måste jag ha ringt fel" (lite snopet när man liksom räknat med papas röst).
Killen: "Okej."
Jag: "Ja men du får ha de så bra"
Killen: "Eeeh ja du med"
Jag: "  Ja.. Hej då!"
Killen: Hej då??"
Och när jag lagt på kom jag på mig själv.
Varför sa jag sådär??
Ja jag var ju trevlig iaf!
Så då vet alla de nu att om jag skulle ringa fel nåndag till er så är jag inte otrevlig.
Den slutsatsen drar vi tycker jag för de lät väldigt bra!

Men håll till godo kära läsare jag kommer tillbaka jag lovar!

Nej nu ni är de dags att lägga i växel 10 och köra igång igen de här har jag inte tid med.


Hej hopp!!

Kommentera här: