Det går bra nu.


Måste ha fångats i stromens medvind.
Allt går som de ska, de går bra nu!
Ja de är verkligen så och ingen kan vara gladare än jag.
Jobb har jag, som jag trivs underbart bra på och en karl jag verkligen tycker om.
Ja man kan väl säga att jag älskar honom då.

Har spenderat några nätter i stan.
Sen i lördags faktist.
Två nätter med kille och en natt utan kille.
Kom till en "tom" lägenhet igår efter jobbet.
Ja alltså han med stort H va ju inte där men man hade iof kartonger som sällskap.
Inte lika givande men men.
Började riva runt och bestämde mig för att börja plocka upp lite.
Hitta en hel del kartonger med köksredskap och annat kul.
Vipps sa de så va allt urplockat.
Stog som ett frågeteckan och undrade vad jag skulle ta mig till.
Fick en idé om att leka ännu duktigare och hänga upp lampan i vardagsrummet.
Yes vilken kvinna!
Så fram med lampa och en lite stege så jag kunde nå upp till taket.
Vinglade lite lagom på stegen och kände mig riktigt duktig.
Så hoppade ner och gick mot lampknappen.
Tröck på den och....
INGET hände.
Neeeh så dålig kan jag inte vara.
Upp på stegen drog ur sladden och försökte titta lite, pilla lite.
I med slappen igen och ner från stegen.
Yes nu händer det.
"Tänder" igen och....
Fortfarande INGET hände.
Känner hur irritationen kryper i mig så upp på stegen igen och tar ner skiten.
Så nu har jag konstaterat att de är lampan det är fel på INTE mig.
Begav mig mot karlns kläder och luktade lite.
Ja kan man inte lukta på honom så får man ta hans kläder.
Hängde upp och la allt i ordning istället när jag ändå hade dom i händerna.
DE gick iaf inte snett.
RIKTIGT TJEJ GÖRA!

Efter de tog förslagen slut och jag begav mig till den tomma stora sängen.
Men efter en massa vrid och vänd situationer så gick jag till vardagsrummet och hämtade "grisen".
Kröp ner under de fluffiga täcket med grisen i mina armar.
Somnade som en stock!
Se vad lite sällskap kan göra.
TUMMEN UPP!
Inatt kommer jag somna i mi trygga lilla vrå här hemma.
Hemma hos mig!


Höll nästan på att glömma!
Min älskade ♥ Daniel ♥ fyller ju år idag så ett stort grattis till honom!!
Stora killen!
Nu får han ta och komma hem så jag kan överaska honom med alla 4 paketen jag köpt.
Älskar att ge bort paket.
Det är roligare än att få paket!!





Kommentera här: