Det går frammåt.


Ja nu börjar det likna något.
Sängen är på plats och alla lådor står huller om buller i lägenheten.
(inderbana AB)
Så nu kan man både vara där och sova där.
I världens skönaste säng.
Om jag får säga min åsikt!
Tänk vad kul de ska bli nu och få gå igenom alla lådor och se vad som gömmer sig i vilken låda..



Ska röra om lite i veckan nu när karln är borta på jobb.
Grisen som är Daniels ersättare när han är borta får göra mig sällskap så jag inte känner mig så ensam.
Hela veckan som gått har spenderats i stan lite här och där.
Ja så hemmet har jag inte sett på evigheter. (känns de som).
Så igår va första gången på flera dagar.
Gissa hur jag spenderade min fredag kväll när karln for till Tyskaland?
Jo med röttvin och en tvättmaskin!
De ni.
Fredags mys till 1000.
Men han kommer hem ikväll igen, så då får han nytvättade kläder och bli lite ompysslad efter 24 timmar på en buss.
De är han värld.
Så nu blir de nagelfix och lite tid för mig själv innan jag planerar kvällen och hur jag på bästa sätt kan ta han om min sega trötta pojkvän..



Kommentera här: