Kongo trött!


Allt rullar på och även om jag är fångad i stormens medvind är jag bara sååå trött.
Hur kan de komma sig?
Kan de va så att allt rullar på så bra så jag bara sätter fart utan att tänka?
Visst jag är ung och orkar, de säger jag inget om, men har man inte liiiite rätt ändå att påpeka sin trötthet?
Jo jag tror de va??

Idag har min dag till mesta dels bestått av jobb.
Startade dagen på förskolan med alla bustroll.
Slutade tidigt så kunde njuta lite av sol och skratt på stan med S och C.
Efter att vinkat av dom vid sina bussar satte jag riktning mot de andra jobbet.
Startade med att speeda riktigt ordentligt.
Allt rullade på och kvällen led mot sitt slut och hemgång.

Nu sitter man uppkrupen i soffan under en filt och ser på Lyxfällan.
Hur kan man inte se allt man handlar??
"De känns inte som att jag gör av med så mycket pengar."
NEHEEE??
Nej för hon lägger tydligen inte märke till vad hon köper tänkte jag.
Då kom kommentaren:
"Jag förstår inte vad jag köper egentligen."
Neh då kan man heller inte ha kontroll över ekonomin.
Nej nu tar jag och checkar in i TV kvällen och soffans lugna vrå.



Kommentera här: