Uppdatering??


Jag måste vara sämst på att uppdatera bloggen.
Men är trött som en gnu nu för tiden.
Om de nu gills som försvar...?
Känns inte som att tiden räcker till heller..
SÅ i julklapp önskar jag mig 30 timmar per dygn istället för bara ynka 24 timmar.
Jag har varit en snäll flicka så då borde tomten kunna uppfylla den önskan.

Nu för tiden är de bara jobb som gäller för min del.
Har varit en hel del på förskolan på dagarna och så är de ju så klart dansverkstan på kvällarna som gäller.
Nu rullar de även på i lägenheten.
Listerna är å plats och så är även lampknappar och elutag.
Så nu är de bara att flytta in för min karl som gäller..
Rycktas om att de sker nästa helg.

Oj oj oj så trött jag är nu..
Blir att lägga sig så jag orkar jobba 2 pass imorgon.
Först förskolan och sen dv.


Tjippevipp!


Kommentera här: