Egentid, jobb för att avsluta kvällen men kalas.


Hade lite egentid på stan idag innan jobbet.
<3 LOVE IT <3
Var på jakt efter nya skor, ett par stövlar för att vara mer exakt.
Hellst med minimal klack..
Ja visst fanns de, men inget par som föll mig i smaken utan vart några men lite högre klack.
Inte för höga men lite högre än jag tänkt mig.
Så var egentiden slut och jobbet nästa.
Otroligt nog så susade timmarna iväg även den sista timmen som vart över tid.
Hejja mig!
Susa ut från jobbet i ett galopp språng och in i bilen.
Hann knappt öppna dörren innna jag satt i bilen brevid min mor som så snällt väntade på mig utanför.
Vårat nästa mål var Hökåsen och hem till moster.
Hennes man fyller nämligen år idag.
Så in, grattis grattis, ursäkta att vi kommer så sent, dricka kaffe med tilltugg, små prata och iväg hem.
Klockan går tick tack och nu blir de snart sängen.
Har knappt hunnit uppfattat att de varit dag.
Så fort har timmarna gått.
Imorgon blir de Råby och allt vad de innebär innan jobbet.




Kommentera här: