Fy skäms!


Oj nästan två veckor sen jag skrev sist.
FY SKÄMS!!
Men jag har ju faktist haft semester, så där av den dåliga uppdateringen.
Har varit i Näsåker upp i norr i några dagar med karln och hans far.
Mycket mysigt och otroligt lungt och skönt.
Man kände sig otroligt nog som hemma.
En massa skog, knappt nån trafik och folk som hejar till höger och vänster.
Ja de är ju nästan som här ute hos oss på landet.
Lite mer trafik på våran väg bara.
Sen har jag hunnti med en maskerad kväll.
Ja de jag hört om kvällen i efterhand och allt kaos som tydligen uppstog va något jag missade.
Udrar om jag verkligen va på samma fest som dom andra...?
Hmmm.
Ja jag va väl som vanligt i min egen lilla värld, och där finns inga tjaffs och kaos stunder.
Jag kan ju skratta jag som missat allt och inte hänger med alls.
Frågan kvarstår om jag verkligen var på samma fest som övirga i sällskapet..

Sen gjorde jag min intro dag på nya jobbet.
Inte alls så mycket att göra som jag hoppats på.
Men de va kul!!
LOVE IT!
Annars då?
Jo annars har jag bara tvättat, varit lite på Råby, städat (inne i stan alltså).
Idag är det städ och tvätt dag hemma.
Blir att dansa tango med dammtrasan och en bugg med dammsugaren.
Gav mig även in i en vals med tvättmaskinen tidigt i morse också.

Men som ett avbrott i den otroligt givande dagen så blir de en tripp till stan med den sovande björnen som vaknat.
Mat bör man ju ha för att inte börja äta på tapeten.


Pax för godishyllan!!!!


(bilder från både Näsåker och maskeraden kommer senare idag)






Kommentera här: