Ny jobbvecka.


Denna veca blir fullspäckad med jobb så uppdatering på bloggen får jag ta om jag har orken till det.
Min nya jobbvecka började redan idag (som vanligt).
Men resten av veckan blir det två jobb om dagen.
Börjar måndag och tisdag med förskola på dagen och sen dansverkstan på kvällen.
Onsdag torsdag blir de att byta ut förskolan mot ica på förmiddagarna och sen som vanligt till DV på kvällen.
Älskar att jobba.
Det ger mig energi och jag får en stund till att känna mig behövd.
Vilket jag tror vi alla vill.

Idag har jag även hunnit umgåts lite med min karl efter jobbet och pussats lite extra med honom eftersom nästa gång jag ser honom blir på torsdagkväll/natt.
Det är då han kommer hem från Linköping där han jobbar i flera veckor fram över.
Som tur är så kommer han ju hem på helgerna.
Nej nu får jag tyvär lov att avrunda och bege mig mot sängen för imorgon blir de upp tidigt.






Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Åh, fina du! :) Jag vill följa med, men samtidigt inte..

Kommentera här: