Nya jobbet är toppen.


Andra dagen på en ny arbetsvecka är nu avklarad.
Alla tummar upp för nya jobbet.
Jag älskar det och trivs som fisken i vattnet.
(fast de gör jag ju på alla mina jobb).
Tänk att man skulle möta på så många kända ansikten där.
Så klart är de super kul.
Fast lika kul med alla dessa nya ansikten också.
Självständigt arbete passar mig perfekt, där jag kan virvla runt som jag vill och köra mitt race.
Så nu sitter jag upp krupen i soffan och slö kollar på TV innan jag ska göra sängen sällskap.
Imorgon blir de upp med tuppen och en tripp till mammas jobb innan jag beger mig in till stan för ett beskö på Råby och alla galningar där.
Hinner nog med att snurra lite på stan också innan jobbet.
Theo fyller 2 år på torsdag och ska se om jag hittar på något att kompliterings handla till paketen han ska få.
2år?!?
Det är inte klokt vad tiden går fort.



Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Vart jobbar du? Dålig information jag har fått ;) Du måste allt bättra dig. PUSS

Kommentera här: