Oinbjudna gäster.


Här sitter man i lungan ro på en lördag kväll och tittar på TV.
I gon vrån ser jag hur de är något som rör sig och jag tittar till.
Vad får jag syn på??
Jo en objuden gäst som tror den är mr osynlig.
På glovet en bit bort sitter en råtta (aah en mus om min far får ytta sig).
Skriker till och jakten börjar.
Jackten på gick säkert i minst 10 minuter innan min far fick tag på den.
Nej den överlevde inte.
Några lugnande andetag och en bra tag senare beger jag mig ut i köket..
Vad får jag sy på då?
Jo en jävel till som springer under frysen och gömmer sig.
Två oinbjudna gäster på en och samma kväll.
Fram med fällan och hoppas på att den går i där inom en snart framtid.
Nej fy och tvi för dessa hyresgäster som INTE betalar hyra.
Nån som vill ha en eller två?
Jag bjuder..











Kommentera här: