Råby, jobb och längtan.


Började dagen med en tipp till Råby.
Åkte dock inte med min mor till jobbet utan min otroligt snälla far körde mig till bussen på förmiddagen istället.
Väl framme så sprang tiden ifrån mig och jag trodde jag såg fel på klockan.
Men ikke sa nikke de va bara att bege sig mot jobbet för att ta nya tag.
Känner att det börjar flyta på nu och jag lär mig hitta mer och mer.
Snart är jag som en tornado där uppe.
HÄRLIGT!
Dagen led mot sitt slut och stägningsdags så de va bara att packa ihop för dagen och tacka för sig.
Hem och tog en varm härlig dusch och nu sakanas bara en massage.
Vore inte alls fel..
Men min karl som är snäll och brukar ge mig de lite då och då jobbar tyvär borta och kommer inte hem förrän på torsdag kväll.
Stor saknad av hans närhet.
Så de kanske blir jag som får ge han en massage när han kommer hem.
Han ska nämligen jobba så här i 6 veckor framöver.
Lite massage kanske ger honom lite styrka och ork dessa veckor..?
Så de blir bara helg träffar för oss så gott vi hinner och inget annat kommer ivägen.




Kommentera här: