Zumba.


I fredags förmmiddag begav jag och min syster oss på Zumba.
( inga intrasslade ben blev de heller).
Och gissa om de va svettigt.
Ni vet hur en blöt katt ser ut??
Ja så såg vi ut när passet var slut.
Hur kan man bli så svettig på 45 minuter?
Men de va lika kul som det var svettigt vill jag lova.
Att rekomendera till er som inte provat!!
Så nu ska man till att börja med de också.
Men jag behöver inte gå längre än till TV:en eftersom jag har beställt hem det och de landade i min brevlåda redan i Onsdags.
Men gjorde ett provpass så man visste om man skulle ge upp direkt eller ge de en chans.
Ja de lär ju bli med än en gång framför TV:en.
Jag måste ha fått nojja på tränings dvd:er.
För ett tag sen köpte jag ju pilates.
Förra veckan kom zumba och idag köpte jag afrikansk dans.
De finns ju självfallet fler man vill ha men man måste ju tjata ut nån av dom jag har innan jag kan köpa fler.
(annars finns de ju riskr för att päronen tycker till).
Så träna kan jag även göra här ute i skogen nu.
HÄRLIGT!





Kommentera här: