Börjar på ruta 1 igen!


Imorgon/idag beror på hur man ser de så ger jag mig in i träningens dimma igen då jag haft ett uppehäll på X antal veckor då en förkylning inte ville ge sig.
Men nu ÄNTLIGEN efter jul så känns de bättre och jag kan börja igen.
Känner mig som ett litet barn på julafton nu när jag vet att jag ska till gymmet om några timmar.
Kan inte sova, vrider mig i sängen så jag trasslar in mig i både lakan och täcket, hoppar upp och ner för att kolla klockan.
Kan inte tiden gå fortare.
Snälla tomten gör så natten går lika fort som din släde gör.
Och appropå tomten och hans släde, hur kommer de sig att han aldrig åker dit för fortkörning?!?
Är de bara för att han är i luften och inte har hästkrafter utan renkrafter??
I så fall ska jag också skaffa mig ett sånt åk!!

Nu har de ryckt tillräkligt länge i träningsmusklerna tycker jag.
Men först ska man väl sova har jag hört.
Och antar att man inte kan räkna med tomten längre då julen är över och han måste äta upp sig inför nästa år, så vänder mig till MR Blund istället...
Om de nu är så mycket mer att räkna med..






Kommentera här: