Dag 24-25


Igår va jag inte helt okej.
Halsen ömmar, näsan rinner och frbern kom smygande.
Ja en kalasdag för att gör inget alls.
Så efter jobbet så åkte jag och handlade för en mysipys kväll hemma då päronen gör kryssbåten osäker.
Så ingen träning och lite onyttigt.
Vilken Fredag!

Lördagen då?
Jo jag vaknade och planen va att ha mostermys med min älskadeTheo innan träningen.
Känner att kroppen inte går med på de så skulle bara köra på mys med min ögonsten.
Men så blev de inte.
En händelse i fel, riktigt fel, riktning satte stopp för de.
Så nu tänker jag bara vara med mina B&J glass rester från igår.
Skratt behövs så jag tar fram de bästa botmedlet för de.
Sex And The City!



Ikväll ska jag hämta hem mina älskade och förstående föräldrar som jag saknar just i detta nu.
All kärlek till min familj! <3


Och till er andra där ute.
Ta de lungt!


Kommentera här: