Som ett brev på posten...


... kommer förkylningen...
Ja efter sista passet på förskolan i fredags slog den till ordentligt.
Den hemska förkylningen som man alltid fruktar och aldrig har tid med så här års...
Så efter lördagens bravad och förkylningen som biter sig fast allt hårdare i mig får jag lov att tyvär passa på träningen i några dagar.
Allt för att kunna ge 1000% när jag väl kommer tillbaka.
Jag ger lite mer än allt eller inget de har alltid vart mitt måtto då jag inte ger mig in i något halvhjärtat (ja förutom i tonåren då man gjorde ingenting.. vettigt..).
Så inte heller min träning.
Jag vill kunna gå in torr och komma ut svettblöt.
Går inte de utan hjärtflimmer och andnöd så får de va.
Bättre att kroppen får ta hand om va de nu är för något jag bär på.
Där lät de nästan som att jag är spetälsk men så är de inte!
Så blir bara jobb och vila så måna dagar de nu behövs.
Och eftersom vi ska ta allt på samma gång så kan ju bilen börja bråka också.
Som att inte kunna släppa växelspaken utan att växeln hoppar ur.
Låter ju som en väldans bra grej spec så här års....eller hur???
Så in med muppbilen på Onsdag och hoppas på att de är den billiga varianten av växelkrångel (som om de skulle va nån lättnad, de bästa är väl ändå om den inte bråka alls... visst????).



Ja ä inte bitter!




Kommentera här: