Vilodag med ömmande kropp.


Ja de är inte lätt att vara "blixten".
Vaknade och hade en underlig känsla i kroppen.
Gjorde mig klar för jobbet men känslan ville inte försvinna.
Och den gjorde sig mer och mer påmind ju längre dagen gick.
Vad va nu detta??
Va de något jag glömt??
Ja efter halva dagen och några vändor i trappen på jobbet gick ljuset upp för mig..
Eller om poletten trilla ner kanske??
Gjorde några benböj och vevade lite i luften med armarna, ja de är träningsvärk..
Hur kan man blanda ihop de med känslan av att glömma något?
Så idag är jag blixten... eller inte...
Varket i huvet eller när jag ska röra mig..
Kan bero på att de vart både gym och Zumba för min del igår.
Går in stort efter uppehållet är nog inte de smartaste jag gjort detta år.
(tur att året snart är slut då så jag kan göra nya blixtendrag nästa år.
Så att de va vila idag tycker nog inte mina muskler gör så mycket.
Då dom fått jobba ändå när jag lekt med Theo här hemma.
Men en vilodag till sen är de påt igen bara.
Att träna är både kul och lite lyxigt!



Kommentera här: