9 dagars ledighet från och med..... NU...


Yes box nu är man ledig i hela 9 dagar ( ja ja jag tjatar men, min blogg jag bestämmer).
Och nu gäller de att sätta fart för nu ska de hinnas med mycket på min lediga tid.
Oj oj oj fullspäckat schema.
Upptagen tjej.
Jag kan skylla på mycket nu om jag inte har lust att göra något.
Förstår ni senariet.
Mamma tjatar om diskmaskinen eller liknande som behövs göras här hemma.
Då kan jag bara slänga ett öga på klockan och svara:
"Näääh jag har inte tid. Men har en lucka om 2 veckor."
Och ni som känner oss kan ju ser framför er hennes min och mitt STORA flin.
Hur kul är inte de!?
Borde jag prova eftersom de är något jag verkligen skulle kunna göra bara för at retas.
Född till retsticka så kommer förbli en retsticka resten av livet.
Så nu börjar jag min ledighet med en stooor kopp kaffe, en varm filt och en flammande brasa.




Kommentera här: