Gårdagen och dagen.


Igår var de jobb och kaffe hos mina svärföräldrar som gällde.
Hur härligt som hellst med ett jobb som jag älskar och sen en lugnande kopp kaffe hos Daniels föräldrar.
När vi kom hem till mig sen så vart de TV titt för att ytterligare varva ner sen innan sängen ropade på oss.
Vet inte riktigt hur de va men jag sa nånting som lät väldigt klumpigt/dumt och till svar får jag en skrattande pojkvän som vräker ur sig:
"Men grattis du har vunnit en blå traktor i valfri färg!"
Jag tittade på honom med stora ögon och förstog inte alls va han prata om.
Då skrattar han ännu mer åt mig fråga om jag inte hört den gamla, för att sen buffa till mig på armen och utbrista:
"HAHAHA. Nej just ja du är ju för liten!"
Ja tur att man kan glädja nån iaf.
Men jag är van att folk skarttar åt mig och inte med mig.
Så bjuder på den då.
Och nånstans i all hans skrattande så somnade han.
Ja så de va bara för mig att somna också.

När klockan sen ringde och de va dags för honom att ge sig iväg så va jag superwomen själv.
Sån energi och så pigg!
Vilken härlig dag detta kommer bli va de som susade i huvet mitt.
Och de vart de.
Jag började på Råby med massa skratt och tok.
Sen vart de att sola en sväng innan jag träffade Emma en stund för lite uppdatering.
Jag och Emma har inte träffats sen... Jag vet inte när...
Så efter en massa snack och energin på topp begav jag mig till jobbet nästintill trippandes på tå.
Jobbet gick som på rälls.
Nu va jag kulig eftersom mitt jobb ligger bervid tågstation.
Så nu har man landat hemma och TV:en går för fulla muggar här framför mig.
Imorgon tar vi nya tag för de är en ny dag.



Kommentera här: