Hunnit med mycket!


Idag har jag varit effektiv.
Hann en sväng till Råby och säga hej innan jag begav mig till Erikslund.
Jag skulle nämligen på mobil jakt.
Ja min slutade ladda i juni förra året och sen dess har jag bara haft låne telefoner.
Mesta tiden hade jag Daniels ena telefon.
Den funkade perfekt!
Men nu insåg jag att jag inte kunde vara snål längre och va tvungen att ge tillbaka hans mobil.
Tog då min gamla som man bara kan prata i 30sek innan den dör.
(ni må tro att de vart speedade samtal).
Då insåg jag allvaret.
Men eftersom jag inte kunde ha en sån tele idag så lånade jag mammas medans jag sprang runt.
Försökte komma på en telefon jag kunde tänka mig ha men kom inte på nån.
MEN väl där på plats så fastnade jag för den som sen skulle bli MIN.
Den är vit, den är platt och de är tutch!
Jag och tutch är inte riktigt vänner just nu men de kommer nog, bara jag får in i mitt huve hur de ska gå till.
De vart en....
XPERIA!



Blå eller rosa baksida??
Ja kunde vara ett svårt val..
MEN inte för Rebecca Johansson!
Vart rosa så klart.
Efter Erikslund vart jag hem bjuden till min vän för lite kaffe och snack.
Ja de vart en snabbvesit eftersom jag skulle vidare till jobbet.
Men en del skratt och allvarligt snack hanns med.
Härligt! ♥
Jobbet kallade och jag virvlade vidare.
Jobbade på och inget märkvärdigt med de.
Dags att gå hem och jag hade "taxin" stog och väntade utanför jobbet..
Nu är man hemma och leker med mobilen men som jag nämnde tidigare så är jag inte bästis med tutchen men men skamm den som ger sig.



Kommentera här: