Nytt liv.


En av mina älskade blommor har fått nytt liv.
6 knoppar och några veckor senare resluterade i 2½ utslagna blommor.
Tänk va fort de går bara dom får lite fart!
Så medans en av mina vita ögonstenar håller på att spricka upp för fullt känner jag ett lugn i mig.
En sur dag och bara ett ögonkast på den vita ger mig ett leénde på läpparna!


<3 KÄRLEK <3

Så hur samanfattar vi denna dag då?
Jo humöret mitt har lekt berg och dal bana med mig.
Hunnit slå in ett paket (eftersom de vankas kalas i helgen).
Städkväll på jobbet som jag är mycket nöjd över.
Om man bara kunde vara blixten själv hemma också när de behövs städas.
Men de är klart inte lika kul att städa hemma som på jobbet.
Hann tillomed förbereda inför morgondagens uppgift på jobbet idag innan hemgång.
Klapp på axeln.
Nu blir de lungt kväll, för imorgon blir de bitti upp tidigt och en sväng in till stan innan jag kör sista rycket på jobbet innan helgen.
Ska nog avrunda med mina tjejer i Sex and the city!












Kommentera här: