Xperia.


Som ni vet har jag införskafat mig en ny lur.
Dock är jag och den nya telefonen är INTE KOMPISAR.
Tutch är inte min grej grej tydligen.
Antingen har jag blitt för gammal eller så är jag inte så teknisk som jag trodde.
Fast jag vägrar tro på något av de så skyller på att telefonen är knäpp och inte förstår vad jag vill.
(alltid lättare att skylla ifrån sig).
Sitter här med färg i håret, måste ju vara fin till helgen då de blir ut på tripp med brudarna.
Och de är ju faktist helt normalt att färga håret 22.30 en Onsdagskväll.
Eller?
Ja hur som så är de snart lov på jobbet.
Sista dagen imorgon, sen är de 9 dagar ledigt.
Lite skönt men ändå trist.
Jag gillar ju stället och alla jag har runt mig där.
Kommer ha fullt upp nu i en vecka så jag är snart tillbaka på jobbet.
*BIG SMILE*
Det rullar på som de ska, de går bra nu.




Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Härligt att höra att det går så bra för dig!!! Det är du ju SÅ värd!! Massor av kramar från mig!!

Kommentera här: