Kram.


Alla behöver vi en daglig dos av kramar.
Och vissa dagar behövs de flera.
Satt i godan ro framför TV:en och gjorde mig i ordning inför jobbet när de började tutas utanför.
Jag trodde de va på vägen så brydde mig inte så hårt.
Men de fortsatte! och nyfiken i en strut tittut tog över.
Tittar ut lagom road att jag äns behövde resa på mig från soffan.
Då ser jag killen i mitt liv står utanför.
Så skiner upp lite lagom, tar på mig skorna och går ut.
Sätter mig bervid honom och tittar lite frågande.
Han förklarar att han hade vägen förbi här på väg till nästa jobb.
Och då är han så söt att han svänger in.
Tutar tills jag kommer ut och allt de bara för att hinna se mig, säga hej, ge mig en puss (eller två), för att sen bege sig vidare.
Jag tror han vet när jag behöver honom som mest för de är då han dycker upp.
Vi pratade lite nu ikväll och kom överäns om att ha picnik i bilen på fredag.
För att sen landa i min tryggt trånga 90 säng.
Låter som de kommer bli toppen.



Nu blir de att dra täcket över huvet och somna in.



Kommentera här: