Pang! och jag dog.


Tror ni John Blund gjorde något åt min apelsin nojja?
Neh, va nog för mycket begärt.
Drömde nämligen att jag vart skjuten.
De var det enda sättet att få bort mina apelsindemoner.
Ni vet en sån där dröm där man blir jagad och bara vill springa fortare men de går inte.
Man vill gömma sig men de finns avsolut ingen stans att gömma sig.
Marken är helt rak och platt inte ett träd finns i sikte, häller ingen sten..
Och tillslut kommer förövarna i fatt och skjuter mig i halsen.
Vaknar med ett ryck, är hel svettig och anfådd.
Vågar inte somna om så sätter mig vid TV:en.
Tar mig en kopp te och sen dyker jag på apelsin påsen igen.
Ja demonerna är inte borta.
Inte äns ett skott i halsen kunde få mig att motstå de runda godheterna.



Kommentarer:

1 Marie Johansson:

skriven

Det är ju tur att det är nyttiga demoner som du äter :-)Jag har bara onyttiga just nu :-(

Kommentera här: