Picnik och utflykt.


Jo då denna helg har varit toppen på alla sätt.
Jag har varit riktigt gald och skrattat mer än på länge.
Flera månader faktist.
Och jag är KÄR ♥.
Så kär och sånt pirr som jag har bara jag ser honom gör att jag vet att jag aldrig känt så här förut.
Vi har haft de jobbigt men nu har vi de bättre än någonsin.
Han har bitt min bästa vän och jag vet att jag kan beräta allt för honom.
Jag kan säga vad som hellst utan att han dömmer mig eller ser mig med andra ögon.
Varför kunde vi inte ha de så här bra från början?
Bättre sent än aldrig.

I går hade jag och min STORA kärlek picnik.
Hur mysigt som hellst.
Jag hade fixat med allt.
Mat, fika och lite annat smått och gott.
Vi spelade kort, prata och skrattade mest hela kvällen.
Tiden flöt iväg.
Jag somnade som en utslagen hjälte i hans armar i min trygga 90 säng med de största leéndet man kan ha.
Vaknade upp med samma leénde, tittade på honom och log ännumer.
De är konstigt hur allt känns lätt och hur man kan fly värkligheten för en stund bara man är i rätt sällskap.
Efter en morgon med toppen känslor va de dags för avfärd.
Destination Fagersta.
Eller ja en bit utanför Fagersta.
Mat och fika, trevligt sällskap och ännu en dag flöt bort.
Ut i ännu ett minne.
Hade tänkt mig en lite biltur till när jag kom hem till Västerås men orkade inte.
Tröttheten tog över bara jag parkerat bilen här hemma så de fick bli soffhäng ikväll.
Inte fy skam de heller efter en toppen helg.
Imorgon ä de tillbaka till verkligeheten och jobbet.
Och glöm nu för guds skull inte att ställa FRAM klockorna en timma inatt..




Kommentera här: