Trött på lack.


Ja visst för ca 2 veckor sen va jag och fixade naglarna och fick ett lack på som skulle hålla tre veckor (garanterat).
Ja de va så de lät när jag beställde tid.
Och eftersom de va så de va sagt frågade jag inte heller nå mer när naglarna va fixklara och jag gick där ifrån.
Men bara efter 1 vecka fick jag problem.
Tummlacket på ena tummen lossnade och såg ut som en lösnagel.
Allt i en enda stor "flaga".
Sen har de bara rulla på med fler och fler fingrar som lacket lossnar på.
Så nu ger jag upp.
Naglarna ser ut som piiiiip efter mitt hemameck i hopp om att kunna laga själv.
Ni vet kan själv syndromet kom krypande.
Så imorgon blir de att köra mamma till jobbet så jag kan åka in och ta bort de här..
Eftersom de tydligen inte går så smidigt att göra själv.
Och jag har ärligt talat varken lust eller tålamod till att hålla på själv.
Så hejdå till lacket som skulle vara så bra och HEEEJ till mina lack igen.
*LOVLEY*


Kommentera här: