Förkylning, människans bästa vän?


Även om du har mycket eller lite pengar.
Vilket humör man än har.
Vilka kläder man än bär.
Hur håret än ser ut.
Hur tråkig du än kan vara.
Så finns den där.
Även om den ger sig av för en stund kan vi alltid räkna med att den kommer tillbaka.
FÖRKYLNINGEN!
Vare sig vi vill eller inte.
Så kan förkylningen vara människans bästa vän?

Hur som så har min inte försvunnit helt och jag bekämpar den så gott de går.
Trotsade både snuvig näsa, halsont, och hosta i tisdags då jag utövade träningsformen Zumba Toning.
De är zumba med hantlar.
Absolut att rekomendera!
Och gissa om jag har träningsverk än.
Hur härligt är inte de!?
Men inte bara de utan de va även de roligaste jag gjort på länge.
Kan bero på Linda som leder de passet.
Hennes energi och peppning gör att man pressar och tar i även om man är helt slut.
All heder till henne.
Så nu ligger jag lite på lugna linan för hostan vart en aning värre.
Men längtar tillbaka till gymet och att svettas.
Nytt liv och jag älskart.

*Slutat röka.
*Börja gyma.


Jag känner mig piggare än på länge trotts förkylning!
HÄRLIGT!



Kommentera här: