Helgblogg och bilmekaniker.


Har ni upptäkt precis som jag att jag har en helg blogg??
Japp de har jag nog eller så beror de på att de är på helgerna jag har ork och tid att blogga, för de är då jag är hemma på lugna landet och röjer runt så de ryker ur öronen på mina kära päron.
Ja så jag får väl erkänna att de kommer nog vara så fram till att min kära kille har skaffat bredband och en dator.

Kalla mig bilmekaniker tack!
Igår hände något helt otroligt.
Jag låg under en bil (inte vilken bil som hellst utan min bil) och va extra händer åt D.
Ja just JAG låg på ett kallt golv under en skitig bil och kräla.
Och jag tyckte faktist att de va riktigt kul!
Vart nästan lite besviken när vi var klara.
En guld stjärna i boken till mig tack.

Skulle haft en tjejkväll med syster ute på stan ikväll men eftersom vi båda lämnat in våra bilar för ett tag sen och de va inte bara mitt kalas som blev dyrare än väntat.
Så vi skjuter upp de några helger.
Så nu då??
Ja kanske ska lägga sig i ett varmt skönt bad med hårinpakning och ansiktsmask och fundera över mina alternativ i kväll.
Hemma eller hemma??
Alltså..
Hemma i stan eller hemma på landet??



Kommentera här: