VARNING!! Förkylning på G.


Ja nån gav sig på mig när jag låg och sov i natt.
Nån öppnade min mun och stoppa ner en förkylningsklump i min hals som gör nå fruktansvärt ont.
Alla säger ju: "jag har inte tid att vara sjuk"
Och de har väl inte jag heller riktigt.
Inte idag iaf men imorgon.
Då är min lediga dag och jag kan bara stanna inne och bara vara.
Blir kukelimuckmedicin (som Karlsson säger) och TV tittande för min del från och med ikväll.
Ja för jag har ju ingen karl som kan hjälpa mig och handla så jag får göra de själv, och bära upp de själv, och plocka fram själv!
Tur att min mamma gjort matlåda åt mig tills ikväll.
Hon är snäll min mamma!!
För min Daniel åker ju till Tyskland  och karlarnas svar på Ullared.
Så han kan inte vara hemma och tycka synd om mig.
Så jag får tillomed sköta de där med att tyckasynd om själv också.
Stackars mig!
Han är hemma igen imorgon kväll men då är jag väl frisk som en nötkärna skulle jag tro.
Nu tar jag mig en stor kopp Te med specialhonung som jag hittade i skåpet.
Den har en svag tutch av menthol och luktar lite underligt.
3 teskedar om dagen står de...
Kan de verkligen vara bra??



Kommentera här: