1a September bjuder på sol!


Heeej hörrni de är 1a September!
Och de bjuds på sol.
Därför tänker även jag bjuda på sol här!
Hur härligt är inte de?
Har nyss varit ute på en 60 min lång promenad i de fina vädret.
Med solglasögonen på musiken i öronen och solen i ansiktet så har jag smalat energi inför eftermiddagens och kvällens äventyr.
Blir snart en tripp till Sala med Matilda, sen in till syster ikväll och där emellan tänkte jag hinna titta in Ullas nya lya.
Hur härlit är inte de?
Men nu till bilderna från min promenix.
Bilder säger ju mer än ord!









Och nu till systers tårtor hon kom med förra veckan (och jag glömt att lägga ut).
Expriment till Theos födelsedag.
Är hon inte bra så säg!!





Gissa om dom va goda.
I den med bilen var det dumlemouse i ett lager och hallonmouse i ett lager.
I den med rosen va de vit choklad i ett lager och hallonmouse i ett lager.
Jag gillade dumlenbäst men båda va så otroligt goda!
Och FINA!

Kommentera här: