Dags fö någe nytt.


Dags att hitta på nå nytt i livet.
Träna är ju alltid bra har jag hört.
Så nu ska jag hitta på nån ny träning som jag aldrig gjort tidigare och chocka kroppen.
Och jag har faktist kommit på ett riktigt bra sätt.
GYM!



De är en träningsform jag ALDRIG gett mig in på förut.
Jag räknar inte med gymnasietiden då man mest satt  och fingrade lite på nån hantel medans man snackade skit med den brevid.
Eller dinglade med benen i en av masinerna och tänkte på annat bara för att de skulle se ut som att man gjorde något den lektionen.
Så nu ska jag faktist träna på gym och se om de passar mig.
Jag är u mer för gruppträning som Zumba.
Ett sånt pass ska de bli på jobbet för min del ikväll också. Och då ör de Daniel som leder.
Aldrig gått på nån lektion med honom förr så de ska bli spännande kul!




Kommentera här: