Hittat hem över helgen.


Är hemma hos mor och far igen.
Visst är de mysigt att vara i lägenheten bara han och jag men saknar mina päron.
Dom är ju trots allt MINA päron.
Okej min syster kan få låna dom ibland men mesta tiden är dom MINA!
Bara så alla vet och har klarhet i de.
Skriv upp och komihåg!!

Det är fredag kväll och jag är mätt i magen och sippar lite fint på en cider.
Inte helt fel att komma innanför dörren där de luktar man och maten faktist ligger och väntar på MIG!
Myskläder på och ansiktet är avlaggt för dagen.
Ja inte för jag tog på mig något när jag vaknade.
Jag har spelat ansiktslösa damen idag.
Inte helt fel att göra de.
Tänk vilken frihet.
Du kan gnugga ögonen utan att se ut som en tvättbjörn.
Tummen upp!

Hösten är kommen och då behöver vi alla våra föräldrar!
Dom är ljusen i våra liv som alltid finns där!


Kommentera här: