Theodors DAG!

Ja må han leva, ja må han leva, ja må ha leva uti hundrade år.
Ja visst ska han leva, ja vist ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade år.

Ett fyrfaldigt leve för Theodore han leve Hurra Hurra Hurra HURRAAAAAAAAAA!

♥Idag blir mosters ögonsten hela 3 år♥
DÅ:


NU:


Tänk vad tiden går!
Trollunge!




Veckan har varit bra trotts Daniels bortavistelse.
De är faktist ganska skönt att han är borta och att han inte har mobilen med sig.
De ger mig tid för mig själv och tänka.
Även om jag skanar honom lite så hjälpte de när jag va i hans lägenhet.
Då smög jag runt och luktade på hans kuddar.
Är man inte lite skadad så säg.

Ikväll blir de först kalas sen för att fira Tottus som blir stoooor kille.
Till honom får man inte göra tabben med att säga:
"Du är mosters lilla kille du"
Då blir svaret:
"NEEEEJ JAG ÄR INGEN LITEN KILLE!! JAG ÄR STOR KILLE!"
Ja ja vi säger så plutten.

Efter kalaset ska jag kompa med denna snygging till imorgon nån gång. 


Hon är så jä*la fin.
Synd bara att hon är lika dum som hon är fin.
Men de är Svea de.
De skulle inte vara Svea om hon va på nå annat sätt.
Grisekno!
Hon uppskattar alltid lika mycket när man kommer.
Och är alltid lika glad när man är där.
Hur man än ser ut eller vad man än är på för humör.
Fast de är klart.
Har man henne i närheten kan man inte va annat än på bra humör.
Så känner på mig att detta kommer bli en toppen Fredag!!

Kommentera här: