Utan varandra.


Jag och Daniel kommer vara utan varandra i lite drygt en vecka nu då han är i Linköping på jobb.
Ja han får åka bort och jobba lite då och då.
Så lite minisemester har vi från varandra.
Men som vi sa igår innan han åkte så finns ju telefon som tur är.
Ja den finns ju men de är lättare att prata när man har den med sig....
Karlar säger jag bara.
När han bytte från privata bilen till jobb bilen så glömde han ta med sig sin mobil så nu kan vi inte prata heller.
Men vi klarar oss nog, och har nog mer att prata om då när han kommer hem igen.
Vilket blir på lördag nästa helg.

Idag har de varit en bra dag.
Vi har ätit lunch med Theo och sen tog vi med honom till familjedagen på ICA Hökåsen.
Första familjedagen jag inte jobbar.
Va kul och se vad som händer där utanför en sån dag.
Väl hemma va de bara att byta till min bil och åka till mina svärföräldrar för en kopp kaffe.
Alltid lika trevligt att vara där även om Daniel inte är med.
När jag kommer dit blir jag överröst med pressenter..
Vad är nu detta??
Som ett litet barn i godisbutiken river jag upp första och största paketet och där ligger ett armband i silver med bruna saffirstenar (heter de så???).
Enkelt, skit snyggt och elegant!
Sätter de direkt på armen och ger mig på nästa paket där jag ser att de ligger matchande örhängen!
Hur gulligt är inte de?
Tack svärmor och svärfar för de fina paketen.
Love it!
Så nu väl hemma igen väntar en TV kväll med allt vad de innebär.
Imorgon vankas jobb på DV och de ska bli såååå kul!
Jag verkligen längtar!!
Är laddad till 1000!



Kommentera här: