31/1-12


Va på gymmet med TP idag föra att lägga till övningar så jag har lite att blanda med.
Ja de vart ju inte några övningar till...
Utan väligt många och tuffa vilket känns toppen.
Älskar utmaningar och de ska ju kännas när man gymmar.
Visst?
Ja aif så tycker jag de.
När jag lämnar gymmet vill jag ha trötta muskler och vara så där mysigt  svettig så ingen vill kramas.
Då har jag lyckats med mitt gympass.

Nu kör vi lugnalinjen tills jag ska bege mig till jobbet senare.
Soffan är min plats just nu och eftersom min andra hälft jobbar så då är de ingen som säger emot heller.
Underbart!

Tittade på Marcus och Jespers finla dans mot Norrmännen från i Lördags.
Och jag håller verkligen inte med den där dryga komentatorn.
Dom va grymma och gjorde så bra ifrån sig att jag höll på att tappa ögonfransarna!
Bra jobbat grabbar!
Riktigt duktiga båda två.

Just ja höll på att glömma..
Gårdagen va grym från början till slut.
Satte bloggen åt sidan då jag fick en sista minuten dejt men min syster och hennes pöjk på 3 pigga år.
Vi lunchade, gick i affärer och fikade innan jobbet skrek på mig.
Jobbade lite längre igår.
Nästan 2 timmar längre än vanligt.
Katjing säger de i kassan.
Kan behövas eftersom bilen bör nog lämnas in då de dör så fort jag släpper gasen.
Och de känns som att de är ett teckan på att något är fel...
BIG TIME!
Så trött och nöjd kunde jag komma hem och krypa upp i min älsklings famn igår kväll.
Lycklig och nöjd!



Kommentera här: