Bara lite lårsmärta idag!


Yes kom upp utan problem när mitt nattsällskap skulle iväg till jobbet.
Jag skulle nämligen till gymmet då.
Ögonen va stora som tennisbollar och jag va inte alls trött.
Så på med träningskläder och iväg.
De gick som smort idag med övningarna och vipps så va mer än 1 timme passerat.
Dags att stretcha och gå hem.
En aning träningvärk idag med men de gör ju inget tycker jag.
Väl hemma avnjuter jag en stooor frukost och sen blir de hårinpackning.
Slappnar av i soffan och BOM så somnar jag.
Va hände??
Vaknar till och då finns de nybryggt kaffe.
Vilken service.
Kan ju inte undgå att undra vad som händer om jag somnar om lite till...
Men då är nog kaffet slut så jag kramphåller kaffekannan och spärrar upp ögonen.
Jag är vaken jag är inte trött, jag är vaken jag är inte trött!


(Tack Sandra för ditt fina inlägg här i min lilla blogg. Blir så glad!! <3)


Kommentera här: