Bloggen blir åtsidosatt.


Lägger bloggen åt sidan fast jag inte vill.
Tycker ju trotts allt att de är ganska kul att blogga men eftersom jag är så mycket hos MR D och där finns ingen data så blir de svårt.
Har försökt blogga via mobilen men de går ju åt motsatt håll mot vad jag vill.
Alltså inte alls!
Så de går bort.
Men jag kan ju inte bara skylla på mitt hjärtegull utan de är ju delvis mitt fel.
Kom nämligen på i skrivande stund att jag kan ta med min data dit..
(pling poletten trilla ner!!)
Han har ju trådlöstnät hemma till PS3 och de borde ju jag kunna gå ut på med datan..
Right!?
De får bli till att testa de idag.
Bäst att passa på nu när han inte är hemma, då får jag ju hålla på som jag vill.

Sukulle in och träna idag och va där tills de öppnade.
Men vad möter mig då..
Jo en stor lapp där de står att "28/1 STÄNGT."
Tydligen nån form av utbildning så de va bara att inse att de va tvärnit redan innan man kom in.
Ja solariet fick ett besök istället.
Med en god vän och lite ljusterapi började därför en toppen lördag på bästa sätt.
Och bättre vart de när jag kom hem och möttes av en glad lite kille.
Hans små barnfötter hörs i hela huset.
Fins inget bättre än att höra den lilla rösten och som små klampande springstegen.



Hej härliga lördag!




Kommentera här: