Den 18 Januari 2012


Just nu är de kul och jag njuter av livet.
Kul att träna och kul at se att de ger resultat.
Stannade till vid spegeln idag, vände och vred på mig och ser att de inte alls är omöjligt.
Och att se hur kroppen förändras är helt otroligt.
Och jag måste säga att jag ser mer förändringar när jag mäter mig än när jag väger mig.


Vilket kädes en aningens frustrerande till en början.
Och de är ju klart de kändes så eftersom alla tjatar om att man inte får väga för mycket.
De är farligt man får högt BMI och de är en risk för ens hälsa.
Ja visst de stämmer nog på vissa men dock inte på alla.
De finns dom som väger mycket pga muskler och jag kan kanppast tro att dom har högt BMI och lider av fettma...?
Rätta mig om jag har fel..
Nu såg jag igår på gymmet att jag laggt till en del vikter när jag tränar.
Har inte tänkt på det förut utan bara kört på så de är inte konstigt attt de inte ändras så mycket på vågen.
Jag bygger ju muskler!


Så med ett leende på läpparna kan jag känna mig nöjd.
Kanske trottras mina ömmande muskler och för ett konditionspass ikväll.
Men först ska jag ha lite socialtid med Emma.
Sen får vi se vad klockan hinner bli.



Kommentera här: