En vecka sen.. Fy på mig!


Okej okej okej jag vet de är 1 vecka sen jag lämnade ett spår av liv här.
Fyyyyyy på mig!
Men om nån vänlig själv hade förlängt dygnet med några timmar (som jag önskade förut) så hade detta inte hänt..
Right?
Dagarna flyger frörbi och förra veckan hade jag fullt upp med att hinna slänga in lite gymtid mellan allt som skulle göras.

Lite av de som hänt är:
*2 underbara dagar med syster och junior. (som bjöd på skridskor och massa mys).
*En underbar kväll med Dv i Sthlm. (tack för en underbar julklapp Linda och Britt!!<3)
*Jobbat lite på DV.
*Bosatte mig hos min återfunne vän. Eller är han mer än en vän?
*Gymdejt med Sandra.
*Öppethus på DV
*Kaffe dejt med Matilda.

Ja de är lite av de underbara som förgyllt min tid.
Jag mår bättre än på länge och jag trivs med det.
Och som toppen på gräddet så måste jag bara får påpeka att träningen ger resultat.
Magen krymper, rumpan blir fastare med MINDRE gropig, humöret bättre och energin är på TOPP!
Så sommaren 2012 blir tiden då jag klipper navelsträngen med vassen och lägger mig på stranden!
Med den meningen sätter jag stopp och slänger upp lite bilder medans jag drömmer mig bort till sommaren 2012.


Juior är en hejjare på skridskor!



Julklapp från jobbet.


Fika med jobbet i väntan på tåget hem från sthlm.


(har visserligen inget med saken att göra men jag anar en missnöjd ägare).


BYE!


Kommentera här: