Känsliga kvinna.


Idag var det P-möte på DV och de är verkligen ett toppengäng där.
Man blir glad av att bara andas luften som finns där.
Imorgon är de terminstart oj så jag har längtat även om vi haft kontakt och setts under lovet.
Imorgon blir de vardag igen.
Härligt härligt!!

Men så va ju inte dagen helt toppen då jag har en känslig dag.
PMS, trött, hungrig, vaknat på fel sida.?.?. Ja kanske?
Hade en dispyt med min kära idag och bägaren rann över.
Stormade in på toa för att få egentid.
De är antingen toa eller en liten garderob att välja på i den lilla lägenheten.
Där av valet.. toan...
När jag sitter där bubblar irritationen över till illska och tårarna rinner.
Och då blir jag ännu argare för mitt smink blir förstört.
Dumma han!
Ja de va precis vad jag tyckte då.
(Larvigt jag VET).
Hela situationen va så larvig så jag vet inte vad de va med mig.
En sån lite grej är inget jag brukar bli arg över utan bara irriterad och en aning sur som max.
Vi diskuterade och de kändes bättre.

Sen kom nästa tåranfall.
Han ger mig så mycket komplimanger pussar och kärleksord så jag börjar grina igen.
Men jisses va jobbigt de vart.
Men de va så fint och jag hade en känslig dag.
Eller?
Så idag är jag en känslig kvinna och en lipsill.
Punkt och slut.



Kommentera här: