Solens återkomst.


Kan ni tänka er.
Två dagar med en riktigt härlig sol uppe i det blå.

Igår körde jag ett riktigt fläskbrännarpass på gymmet och I LÖÖÖVD IT!
Sen gjorde jag mig klar för en promenad in till city och mötte upp mina egna två solstrålar.


(kallt men oj så härligt!!)

Syster och Theodore!
Så mycket kärlek till er.
Satte syster i frisörstolen och försökte besvara alla frågor som kom bubblande ur Theo.
Frågor från en 3åring är ibland omöjliga att besvara.
Men jag gjorde nog bra ifrån mig för han såg nöjd ut.
När vi gick därifrån så fick syster prover på hårinpackning.
Och så fick jag en.
För att jag satt så fint och väntade kanske??
Hur som så kallar jag de "nöjd kund garanti".
Men kan de bara vara den frissören som gör så där??
De vet man inte men just henne vill syster gå tillbaka till och de förstår jag.
Även jag kan tänka mig sitta i stolen under hennes sax för de vart grymt snyggt!
Sen vart de lunch och kaffe tajm uppe i Igor med utsikt över torget.





Under den tiden tog Theo fram konstnären i sig!
Och moster fick allt! <3


Picasso släng dig i väggen!


Är väldigt säker på att den här båten kommer längre än Vasa om man sjösätter den.

Sen iväg till Biltema av alla ställen.
Men ibland ska man väl dit också.
Jag och Theo tog våran egna lilla turné där inne medans mamma Sandra plockade i de hon skulle ha.
Vi tittade, kände och klämde lite medans vi diskuterade vad man skulle få av tomten och vad man kunde köpa direkt.
Tyvär så va lillens förslag om vad man kunde köpa direkt lite väl dyra.
Efter turnén både uppe och nere letade vi på Fröken S.
Sen fick ju lillen syn på cafét och då vart han ju fikasugen så klart.
Och som moster kan man inte säga nej.
Så han fick glass, delicatoboll och festis.
Medans vi intog lite kaffe.
Sen for vi mot lägenheten och då ville han ju så klart med upp.
Ja man kan ju bara inte säga nej till honom.
Så på med Kungfu Panda och ge honom lite choklad en stund så va han nöjd.
När dom sen åkte vart de en kamp med disken innan även jag for.
For hem till lugna landet och här stannar jag nog ett tag nu.
Lite lantluft är alltid bra för kropp och själ!


Tack för ditt fina inlägg i Sandra. Saknar dig med gumman.
Väldigt mycket!





Kommentera här: