Söndag 29/1-12


Idag kom min syster med son upp och tog en fika efter att han dansat klart.
Jag hann slänga några ord med honom och han har sina funderingar.
Idag var funderingen vart jag bor nånstans.
När jag frågade honom de så vart svaret:
"Hos mormor och morfar, hos oss och hos Daniel"
Är de så han ser på sin moster?
Som en som bor lite där hon känner för det??
Och jag förstår iof hans fundering, för men kan ju undra vart jag bor just nu.
Min post kommer till min mor och far men de mesta av mina kläder och andra tillhörigheter är hos Daniel..
Så vart är mitt hem?
I stan eller i Munga?
Själv säger jag ju att mitt hem är i Munga fast jag inte är där så mycket.
Men min adress är ju dit så då borde det ju bli där..?
Right!?
Man kan inte få annat än leénden på läpparna när Theo sätter igång och funderar.
3åringar är för härliga.

Med de i tankarna kommer jag lägga huvet på kudden i natt och sova gott.
Precis som jag alltid gör när jag träffat min favorit knodd och han mannen i mitt liv tätt intill.

Ingen fundering är för dum för att funderas på!


 

Kommentera här: