Välkommen 2012!


Jag är ärligt glad att ha ett nytt år framför mig.
Året 2011 har varit mer tufft och lärorikt än roligt och njutbart.
Och nu när jag blickar tillbaka på 2011 så inser jag att de bara är 3 förändringar jag verkligen kan se tillbaka på och le över.
Nr 1: Mitt körkort.
Nr 2: Min älskade bil.
Nr 3: Mitt träningskort.
3 saker på 365 dagar!!?
Inte driekt något att skryta över.
Oooh höll på att glömma att jag och P hittade tillbaka till våran stabila vänska igen under 2011.
Min älskade vän som jag saknat honom!
Stor kärlek och respekt till honom.
Och en ljusglimt till att lägga i filen år 2011.
Ja nu välkomnar jag 2012 med öppna armar och jag vet att de kommer bli ett mycket bättre år.
Min utgångspunkt är bättre och mina kilon har börjat ge sig av.
Yes yes YEEEES!
Kan man begära mer?
Nej verkligen inte.
Så hej då 2011 ch HEEEEJ 2012!

Varit över en timma på gymmet idag.
La i högsta växeln och jag svettades som aldrig förr.
Kläderna kunde vridas ur när jag kom hem och de känns underbart.
Jag känner hur jag förändras som människa för varje dag.
Jag stärker inte bara min fysik med träning utan även mitt psyke.
Jag blir både lättare och gladare.
Och en sak är säkert!
Kan jag så kan ALLA!



Kommentera här: