AW igår.


Igår va jag på aw och de va super skoj.
Mycket skratt och trevligt sällskap.
Många kända ansikten ute också.
Tack så mycket brudar!!
MÅSTE göras om!

Idag var jag ner en sväng i city och spana in de duktiga dansarna från DV.
Dom gjorde sin dans i en överaskning till Loreen och dom är super duktiga!
All ära till er!
Sen hem till Daniels föräldrar på gryta.
Och där va även Silvia med lilla Mia.
Höll henne för första gången och oj va lite plutt!
Och så söt.
Som socker!
Tog med Silvia och Mia och handlade lite.
Hon och Daniels bror Martin far tillbaka till Norge ikväll.
Men dom kommer tillbaka till dopet igen.
Sen körde jag hem Daniel och åkte för att plocka upp hans vänner.
Så när vi va tillbaka satte dom igång.
Musiken på och med procenten uppkorkad så hade grabbarna nog väldigt trevligt.
De såg så ut iaf, och jag hade otroligt trevligt.
Väldigt sociala grabbar hela bunten.
Men dom skulle vidare så jag stälde upp som taxi express då jag själv skulle hyra film och köpa mat.
Så nu efter några timmar ensam hemma och en film snart avklarad blir de chips och film nr 2.
Imorgon är de dags för jobb igen.

Tack ALLA för en toppen helg men nu bäddar jag ner mig och ger upp!


Kommentera här: