Våren?


Är verkligen våren här nu?
Vi är ju inne på Mars månads andra dag så de ska väl (om rätt ska vara rätt) vara lite vinter än..
Eller?
Njuter av solen som tittar fram och lyser in, drar i mig fullt av energi medans jag tittar ut genom de smått smutsiga fönstret här på Daniels gata i stan.
Har precis fixat mina naglar och jag börjar undra om jag är den ända i Sverige som fortfarande håller på och kladdar med nagelack?
Jag har ju långa naglar så slänga på tippar och gele känns lite onödigt.
Jag tycker ändå de är treapi att fixa naglarna man kan ha så mycket kul med olika färger och typer av nagelack.
Och jag skulle kunna sitta i timmar!
Larvigt och omodärnt?
Ja då får ni tycka de.
Jag kallar de kul!

I helgen blir de jag och syster.
Båda karllediga så passar på.
Helkväll ikväll (hos mor och far) och heldag med shopping avslutat med grillning, drinkar och systertid imorgon kväll.
Spakväll kanske???
Nya naglar kanske????
Ja kanske de!


Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

Hjärtat, du får komma hit så kan vi fixa naglarna tillsammans! Mycket roligare då :) PUSS!

Kommentera här: